preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Prof. Blaž Mađer" Novigrad Podravski

Login
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 

ŠKOLSKA HIMNA
Ustani, kasno je , novi je dan,
Škola zove te, krade ti san.
Vrata te čekaju otvorena,
Ustani, trgni se iz svojeg sna.
 
Škola te zove i ptica poj,
I ne znaš koliko si sretan u njoj.
Za život budući sprema te,
Da budeš čovjek i ostvariš sne.
 
Refren:
Škola „Blaž Mađer“ baš je kul,
U njoj se radi skroz ful,
I sve super svakoga dana,
Dobra je čak i školska hrana.
 
Vika i buka odzvanjaju posvud,
U njoj se cijene znanje i trud.
Škola dom tvoj je drugi, ti to kužiš?
Tamo se igraš, učiš i družiš.
 
Profe nas muče s učenjem kod kuće,
To čini nas sve ljuće i navodi nas na tuče.
Predmeti su teški , al to nas ne muči,
Nama to ne smeta jer mi smo centar svijeta.
 
Refren:
Škola „Blaž Mađer“ baš je kul,
U njoj se radi skroz ful,
I sve super svakoga dana,
Dobra je čak i školska hrana.
 
Autori teksta: Emina Obranović i Marija Petra Fojtik
Glazba : Sanja Kovačić
Poveznice

  

  

Upis u srednju školu

Klikom na fotografiju otvara se portal www.upisi.hr

vijesti
Elementi praćenja i ocjenjivanja u nastavi glazbene kulture 4.-8.r.
Božica Ruk / datum: 6. 4. 2020. 12:24

Cilj poučavanja u nastavi glazbene kulture nije rezultat, već proces!

 

Vrednovanje je permanentna i suradnička aktivnost u razredu. Učenici sami, svaki sat trebaju procijeniti u čemu su bili dobri, gdje je njihov uspjeh, koje su mogućnosti njihova daljnjeg napretka i individualnog razvoja sposobnosti. Motivacija za učenje ne bi trebala biti vanjska, usmjerena na samu ocjenu, već na učenikov razvoj, napredak i uspjeh u predmetu.

 

Prema Pravilniku o praćenju i ocjenjivanju učenika neophodno je imati najmanje dvije ocjene u pojedinom polugodištu iz svakog elementa, a elementi u glazbenoj kulturi su:

 

  1. pjevanje i sviranje – lijepo i razgovijetno pjevanje, aktivno i precizno sviranje, prepoznavanje pjesama

 

  1. ritam, intonacija i notno pismo – analiza pjesama (notne vrijednosti, glazbeni oblik, sadržaj i vrsta pjesme, glazbene oznake), radni listići

 

  1. osnove glazbene umjetnosti – aktivno slušanje glazbe – vođenje dnevnika u kajdanku (uočavanje izvođača, tempa, dinamike, metra, sloga, stila, oblika, glazbene vrste…) prepoznavanje skladbi, te usvojenost osnovnih muzikoloških pojmova

 

  1. odgojni učinci rada – aktivno sudjelovanje u nastavi, kultura ponašanja na satu prema učenicima i učiteljici, praćenje glazbenih događaja, posjet koncertima i kazalištu, sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima i nastupima u školi i izvan nje

 

  1. uz klasično, usmeno ispitivanje, ocjenjuje se i odnos prema radu, nošenje pribora i izrada zadanih zadataka, pismeno jednom pred kraj polugodišta

 

  1. tri usmene opomene tijekom sata za ometanje nastave rezultirat će negativnom ocjenom

 

 

Samovrjednovanje učenika/učenice:

  1. na nastavi glazbene kulture najviše mi se svidjelo…
  2. na nastavi glazbene kulture najteže mije bilo…

 

  1. na nastavi glazbene kulture zalagao/zalagala sam se: a) najviše što mogu, b) samo kad sam bio/bila dobro raspoložena, c) najmanje što sam mogao/mogla

 

  1. na nastavu sam donosio/donosila zadani pribor: a) uvijek, b) pokatkad, c) malokad, d) nikad

 

  1. ocjeni svoje ukupno zalaganje na nastavi glazbene kulture ocjenom: a) odličan, b) vrlo dobar, c) dobar, d) dovoljan i e) nedovoljan

 

MJERILA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSTIGNUĆA UČENIKA

 

ELEMENTI  PRAĆENJA:

  • slušanje i poznavanje glazbe
  • izražavanje glazbom i uz glazbu
  • aktivnost i zalaganje

Klikom na opširnije pogledajte više u vezi vrednovanje i ocjenjivanja.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju