Projekt „U sebe vjeruj, srcem djeluj“

Cilj projekta „U sebe vjeruj, srcem djeluj“ jest osnaživanje učenika kroz razvoj samopoštovanja, samopouzdanja i emocionalne pismenosti kako bi bolje razumjeli sebe i druge, djelovali s povjerenjem i otvorenošću te razvijali pozitivnu sliku o sebi.
Kroz različite interaktivne i iskustvene aktivnosti, učenike se potiče na izražavanje emocija, prepoznavanje vlastitih snaga, prihvaćanje različitosti i donošenje odluka u skladu s vlastitim vrijednostima. Naglasak je na razvoju unutarnje motivacije, suosjećanja, otpornosti i suradničkog ponašanja, uz stvaranje sigurnog i podržavajućeg okruženja u kojem se učenici osjećaju prihvaćeno, viđeno i vrijedno – bez obzira na razlike, teškoće ili nesigurnosti koje nose sa sobom.

U sklopu projekta učenici sudjeluju u radionicama koje uključuju razgovore, igre uloga, vođene refleksije, rad u paru i malim skupinama te kreativno izražavanje kroz crteže, kolaže, pisanje i simboličko predstavljanje emocija. Kroz takve aktivnosti učenici uče prepoznati, imenovati i izražavati emocije, dijeliti osobna iskustva na siguran i nenametljiv način, razvijati aktivno slušanje i uvažavanje različitih perspektiva.

Kreativni i refleksivni zadaci potiču ih na promišljanje o stvarnim životnim situacijama, mogućim reakcijama i rješenjima, dok izradom plakata, stripova, poruka podrške i motivacijskih kartica učenici promiču vrijednosti projekta – vjeru u sebe, suosjećanje, otpornost, hrabrost, poštovanje i brigu o sebi i drugima. Dio aktivnosti uključuje i umirujuće prakse poput vježbi disanja, svjesnosti i vođene vizualizacije koje pomažu u osvještavanju i regulaciji emocija.

Kroz suradnički rad učenici razvijaju osjećaj pripadnosti i timskog duha, a naglasak je na procesu, ne rezultatu – uče da su sve emocije vrijedne i da imaju pravo na svoje osjećaje, mišljenja i unutarnje doživljaje.

 

 

Skip to content