Učenici 7. i 8. razreda sudjelovali su na književnom susretu s Lucom Bagarić Fojtik, autoricom zbirke ratnih pjesama “Vrijeme je stalo” povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica i Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i žrtvu Vukovara i Škabrnje. 

Učenici su aktivno sudjelovali čitajući pjesme, pišući asocijacije i pozitivne poruke te razgovarajući s autoricom zbirke o njezinom životu i stvaralaštvu. Pitali su autoricu kako ona oživljava sjećanje na prošlost i što misli da je važno zapamtiti te kako smatra da je poezija prikladna za očuvanje tih sjećanja. Zbirka je posvećena preminulom bratu i donosi ratna iskustva iz Bosne koja iako različita po mjestu, dijele zajedničke teme s Danom sjećanja, a to su tuga, gubitak i suočavanja s traumama. Sličnosti između ratnih iskustava u Hrvatskoj i Bosni je i tome da svi koji su prošli rat nose teret stradanja bližnjih i uništenja domova. Ovim susretom željeli smo još jednom naglasiti važnost sjećanja kao čina učenja iz prošlosti kako se takvi događaji ne bi nikad ponovili.

Pročitajte još

„Oluja osjećaja“

„Oluja osjećaja“

„Oluja osjećaja“ – poslušajte priču o tome kako se emocije ponekad mogu činiti velike i bučne poput kiše i oluje, ali uz podršku, hrabrost i zajedništvo… svaka oluja prođe. Pozivamo vas da uživate u idućoj minuti u zvukovima, riječima i tišini, vježbate duboko disanje...

BOŽIĆNI ŠKOLSKI DNEVNIK

BOŽIĆNI ŠKOLSKI DNEVNIK

https://youtu.be/p1J5WheD1Vs Dragi učenici, roditelji i učitelji! Posebno izdanje našeg BOŽIĆNOG ŠKOLSKOG DNEVNIKA! Dvije voditeljice vode vas kroz najnovije vijesti iz škole, uz mnoštvo božićnih savjeta. Očekujte zabavne reportaže, meteorološku prognozu, ekonomske...

VIDEO O PROJEKTU „U sebe vjeruj, srcem djeluj“

VIDEO O PROJEKTU „U sebe vjeruj, srcem djeluj“

https://youtu.be/FRX-R1CTWqU Video prikazuje zašto provodimo projekt „U sebe vjeruj, srcem djeluj“, u kojem sudjeluju učenici 1. i 2. razreda, a vodi ih školska knjižničarka D. B. Mišura. Cilj projekta je osnažiti djecu kroz razvoj samopoštovanja, samopouzdanja i...

Skip to content