Probudi se i pokreni

UKRATKO O PROJEKTU

Probudi se i pokreni!“ projekt je koji će se provoditi od prvog do četvrtog razreda osnovne škole tijekom školske godine 2024./25. Projekt je financiran sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih za provedbu preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025. Uz školsku knjižničarku D.B.Mišura, projekt se provodi uz pomoć pedagoginje K.Švarbić te ostalih učiteljica uključenih u projekt.

Projekt je usmjeren na obogaćivanje socio-emocionalnih kompetencija kroz poticanje i razvijanje vještine čitanja, bolje upoznavanje s emocijama i načinima nošenja s njima te razvoj empatije i razumijevanja drugih, ali i razvijanje pozitivnog ozračja u školskom okruženju kako bi se učenike potaknulo da doživljavaju školu kao mjesto gdje će razvijati svoju kreativnost i međusobnom suradnjom i djelovanjem razvijati svoje komunikacijske i socijalne vještine, istraživački duh i kritičko promišljanje, raditi na sebi i odrastati u zdrave, odgovorne i proaktivne osobe. Planiranim aktivnostima nastoje se odgojiti učenici koji će uspješno prepoznavati svoje emocije i učiti kako se nositi s njima te će posezati za knjigom radi užitka u samoj aktivnosti čitanja, ali i s namjerom da iz knjiga uče tijekom cijelog života.

Naglasak će biti kroz čitateljske aktivnosti, dramske metode i igre učiti o empatiji i emocijama, upoznavanju samog sebe, osnaživanju učenika kako bi se naučili nositi sa svojim osjećajima tuge, razočaranja, ljutnje itd. i prepoznali i uvažili osjećaje drugih, ali i uvažavanju različitosti i drukčijih načina razmišljanja i življenja. Primjenom dramskih metoda poučavat će se učenike o emocijama tako da im cijelo tijelo bude u pokretu što će omogućiti učenicima da istraže i razumiju različite aspekte emocija na praktičan i iskustven način. Na taj način učenike će se poticati na otvorenu komunikaciju i dijeljenje iskustava te primjenu onog što su naučili kroz dramske improvizacije, kreiranje vlastitih scena, igranje uloga,  diskusije i analize te refleksije.

Nadamo se uspješnim rezultatima na kraju školske godine, ali i nastavku provođenja projekta iduće godine jer je riječ o vještinama na kojima je potrebno raditi tijekom cijelog života. 

Skip to content