Početkom školske godine prijavili smo naš projekt "Probudi se i pokreni" na natječaj Ministarstva i dobili financijska sredstva za njegovu provedbu. Riječ je o projektu koji se provodi s učenicima prvog i drugog razreda, a u kojem se radi o jačanju socioemocionalnih kompetencija učenika. Učenici će tako kroz čitanje slikovnica, igranje uloga i kreativno izražavanje učiti o emocijama i empatiji te raditi na svom mentalnom zdravlju. Projekt provodi školska knjižničarka Dijana Bagarić Mišura uz pomoć školske pedagoginje Katarine Švarbić te učiteljica 1. i 2. razreda.
Više o projektu možete pročitatii klikom na VIŠE…
Probudi se i pokreni!“ projekt je koji će se provoditi u prvom i drugom razredu, a u poneke aktivnosti uključit će se i učenici trećeg i četvrtog razreda osnovne škole tijekom školske godine 2024./25.
Projekt je usmjeren na obogaćivanje socio-emocionalnih kompetencija kroz poticanje i razvijanje vještine čitanja, bolje upoznavanje s emocijama i načinima nošenja s njima te razvoj empatije i razumijevanja drugih, ali i razvijanje pozitivnog ozračja u školskom okruženju kako bi se učenike potaknulo da doživljavaju školu kao mjesto gdje će razvijati svoju kreativnost i međusobnom suradnjom i djelovanjem razvijati svoje komunikacijske i socijalne vještine, istraživački duh i kritičko promišljanje, raditi na sebi i odrastati u zdrave, odgovorne i proaktivne osobe. Planiranim aktivnostima nastoje se odgojiti učenici koji će uspješno prepoznavati svoje emocije i učiti kako se nositi s njima te će posezati za knjigom radi užitka u samoj aktivnosti čitanja, ali i s namjerom da iz knjiga uče tijekom cijelog života.
Naglasak će biti kroz čitateljske aktivnosti, dramske metode i igre učiti o empatiji i emocijama, upoznavanju samog sebe, osnaživanju učenika kako bi se naučili nositi sa svojim osjećajima tuge, razočaranja, ljutnje itd. i prepoznali i uvažili osjećaje drugih, ali i uvažavanju različitosti i drukčijih načina razmišljanja i življenja. Primjenom dramskih metoda poučavat će se učenike o emocijama tako da im cijelo tijelo bude u pokretu što će omogućiti učenicima da istraže i razumiju različite aspekte emocija na praktičan i iskustven način.Učenike će se poticati na otvorenu komunikaciju i dijeljenje iskustava te primjenu onog što su naučili kroz dramske improvizacije, kreiranje vlastitih scena, igranje uloga, diskusije i analize te refleksije