UKRATKO O PROJEKTU

Probudi se i pokreni!“ projekt je koji će se provoditi od prvog do četvrtog razreda osnovne škole tijekom školske godine 2024./25. Projekt je financiran sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih za provedbu preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2024./2025. Uz školsku knjižničarku D.B.Mišura, projekt se provodi uz pomoć pedagoginje K.Švarbić te ostalih učiteljica uključenih u projekt.

Projekt je usmjeren na obogaćivanje socio-emocionalnih kompetencija kroz poticanje i razvijanje vještine čitanja, bolje upoznavanje s emocijama i načinima nošenja s njima te razvoj empatije i razumijevanja drugih, ali i razvijanje pozitivnog ozračja u školskom okruženju kako bi se učenike potaknulo da doživljavaju školu kao mjesto gdje će razvijati svoju kreativnost i međusobnom suradnjom i djelovanjem razvijati svoje komunikacijske i socijalne vještine, istraživački duh i kritičko promišljanje, raditi na sebi i odrastati u zdrave, odgovorne i proaktivne osobe. Planiranim aktivnostima nastoje se odgojiti učenici koji će uspješno prepoznavati svoje emocije i učiti kako se nositi s njima te će posezati za knjigom radi užitka u samoj aktivnosti čitanja, ali i s namjerom da iz knjiga uče tijekom cijelog života.

Naglasak će biti kroz čitateljske aktivnosti, dramske metode i igre učiti o empatiji i emocijama, upoznavanju samog sebe, osnaživanju učenika kako bi se naučili nositi sa svojim osjećajima tuge, razočaranja, ljutnje itd. i prepoznali i uvažili osjećaje drugih, ali i uvažavanju različitosti i drukčijih načina razmišljanja i življenja. Primjenom dramskih metoda poučavat će se učenike o emocijama tako da im cijelo tijelo bude u pokretu što će omogućiti učenicima da istraže i razumiju različite aspekte emocija na praktičan i iskustven način. Na taj način učenike će se poticati na otvorenu komunikaciju i dijeljenje iskustava te primjenu onog što su naučili kroz dramske improvizacije, kreiranje vlastitih scena, igranje uloga,  diskusije i analize te refleksije.

Nadamo se uspješnim rezultatima na kraju školske godine, ali i nastavku provođenja projekta iduće godine jer je riječ o vještinama na kojima je potrebno raditi tijekom cijelog života.

 

 

Nove aktivnosti projekta

Probudi se i pokreni

Radimo punom parom, učimo o emocijama, družimo se, surađujemo, razvijamo komunikacijske vještine, radimo na svom samopouzdanju i to sve čitanjem slikovnica, sudjelovanjem u razgovoru, kroz dramske igre i crtanjem. Ovaj put smo čitali slikovnicu „Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima“ i „Ovdjezemska“ s učenicima 1. r. Igrali smo dramsku igru Ministarstvo smiješnog hoda, vježbali dino yogu i mindfulness. Učenici 2. r. čitali su slikovnicu „Kad je ljut, zeko se ozljeđuje“ i nacrtali trag svog stopala koji ćemo na idućim susretima preslikati na hodnike naše škole, sve od razreda do ulaza u knjižnicu. S učenicima 2. r. čitali smo i slikovnicu „Jupiter koji je tražio riječ“ i „Zašto se treba ispričati“, a učenici 1. r. uživali su u slikovnici „…..

Imamo još toliko toga za pročitati i veselimo se svakoj novoj aktivnosti nakon čitanja.

Čitamo, učimo i rastemo zajedno.

Održali smo još jednu radionicu u sklopu projekta Probudi se i pokreni. Učenici 2. r. posjetili su školsku čitaonicu i razgledali izložbu svojih radova na temu “ljutnja” te proučili poster Mislionica. Slušali su priču o ljutnji “Konobaru!  U mojoj juhi nema niti jedne muhe” iz knjige Emociometar Inspektora Kroka i razgovarali o ljutnji, što njih najviše ljuti, o trenutcima u kojima se oni ljute i razlozima zašto se ljute te važnosti empatije i razumijevanja osjećaja drugih. Ponovili smo i recept kako se bolje nositi s emocijom ljutnje, vježbali i još jednom se lijepo družili i nešto korisno naučili. 

Dođite u Mislionicu

Održali smo još jednu radionicu u sklopu projekta Probudi se i pokreni. Učenici 2. r. posjetili su školsku čitaonicu i razgledali izložbu svojih radova na temu “ljutnja” te proučili poster Mislionica. Slušali su priču o ljutnji “Konobaru!  U mojoj juhi nema niti jedne muhe” iz knjige Emociometar Inspektora Kroka i razgovarali o ljutnji, što njih najviše ljuti, o trenutcima u kojima se oni ljute i razlozima zašto se ljute te važnosti empatije i razumijevanja osjećaja drugih. Ponovili smo i recept kako se bolje nositi s emocijom ljutnje, vježbali i još jednom se lijepo družili i nešto korisno naučili.

Učimo o emocijama ! Održali smo drugu radionicu o emocijama u sklopu projekta Probudi se i pokreni

Već smo se pohvalili i podijelili vijest da provodimo projekt Probudi se i pokreni i učimo o emocijama čime unapređujemo svoje mentalno zdravlje. Na prvoj smo se radionici upoznali s projektom i razgovarali o svim našim osjećajima, a sada smo se počeli baviti konkretno emocijom ljutnje i radosti.

 

Ponosni smo na vrijedne učenike 1. i 2. r. koji rado sudjeluju u projektu i tako uče o svojim osjećajima, slušaju zanimljive priče iz slikovnica i knjiga, razgovaraju o njima, ali i dijele svoje priče i kreativno se izražavaju.

Skip to content