Katarina Švarbić, mag.
Zvanje: magistra edukacije hrvatskog jezika i književnosti i magistra pedagogije
Radno vrijeme:
PONEDJELJAK - PETAK: 08:00 - 14:00
e-mail adresa pedagoginje:
katarina.durinovic@skole.hr
kontakt telefon/mobitel:
048/832-602
091/603-1843
O pedagoginji:
Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Osijeku - Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera 2010. godine.
Od 3. 1. 2023. radi u punom radnom vremenu pri OŠ "Prof. Blaž Mađer" Novigrad Podravski.
Područja interesa:
- projektna nastava: organizacija i sudjelovanje u školskim projektima
- tematski dani: koordinator rada na ostvarivanju tematskih dana
- stručno usavršavanje učitelja i sturčnih suradnika kroz školske stručne aktive i učiteljska vijeća
- suradnja s roditeljima kroz predavanja i radionice na roditeljskih sastancima i Vijećim roditelja
- preventivni i humanitarni programi: Otvoreni kišobran, Trening životnih vještina, NISI SAM, Stop govoru mržnje..
-sudjelovanje u radu timova: Tim za kurikulum, Tim za kvalitetu
-koordiniranje i provedba Nacionalnih ispita
U suradnji s Obiteljskim centrom Koprivničko-križevačke županije, u 4. razredu naše škole održana je prva radionica iz ciklusa radionica pod nazivom „Stvarajmo zajedno sigurno okruženje“. Suradnja Obiteljskog centra i 4. razreda naše škole ogledat će se u četiri radionice koje će se održati od siječnja do travnja 2011. godine.
Ciklus radionica namijenjen je prevenciji nasilja od najranije dobi te ukazivanju na neprihvatljive oblike ponašanja i posljedice koje se takvim ponašanjem mogu prouzročiti. U prvoj radionici, pod nazivom „Zar je i to nasilje?!“ sudjelovale su voditeljice radionice, stručne radnice Obiteljskog centra Renata Glavica, dipl. psihologinja i Lana Birin Čubrić, dipl. pravnica. Učenicima 4. razreda naše matične škole pridružili su se i naši učenici iz 4. razreda PŠ Plavšinac i PŠ Delovi.
Voditeljice radionica s učenicima su razgovarale o raznim oblicima ponašanja, a učenici su zatim anonimno zapisivali na koji način su nekoga povrijedili. O različitim iskustvima i načinima na koje su učenici nekoga povrijedili zatim se razgovaralo, a voditeljice su pročitale i primjere koje su djeca zapisala na papiriće. Drugi dio radionice sastojao se od prepoznavanja elemenata nasilja iz šest različitih priča, koje su voditeljice pročitale učenicima podijeljenim u šest skupina. Svaka skupina je imala zadatak prepoznati je li neko ponašanje iz priče bilo nasilno te obrazložiti svoj odgovor.
Svaki razred je dobio plakat na kojem će učenici zabilježiti ponašanja koja ih povrijede, a sa svojim razrednicima učenici će na satovima razredne zajednice razgovarati o bontonu i važnosti dobrog ponašanja.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Klikni na sliku.
ŠKOLSKA HIMNA Ustani, kasno je , novi je dan, Škola zove te, krade ti san. Vrata te čekaju otvorena, Ustani, trgni se iz svojeg sna. Škola te zove i ptica poj, I ne znaš koliko si sretan u njoj. Za život budući sprema te, Da budeš čovjek i ostvariš sne. Refren: Škola „Blaž Mađer“ baš je kul, U njoj se radi skroz ful, I sve super svakoga dana, Dobra je čak i školska hrana. Vika i buka odzvanjaju posvud, U njoj se cijene znanje i trud. Škola dom tvoj je drugi, ti to kužiš? Tamo se igraš, učiš i družiš. Profe nas muče s učenjem kod kuće, To čini nas sve ljuće i navodi nas na tuče. Predmeti su teški , al to nas ne muči, Nama to ne smeta jer mi smo centar svijeta. Refren: Škola „Blaž Mađer“ baš je kul, U njoj se radi skroz ful, I sve super svakoga dana, Dobra je čak i školska hrana. Autori teksta: Emina Obranović i Marija Petra Fojtik Glazba : Sanja Kovačić Poveznice :
Školstvo |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Nacionalni centar za... |
> Carnet |
> Škola za život |
Kutak za učenike |
Kutak za roditelje |
Dnevni tisak |
> Večernji list |
> Jutarnji list |
> 24sata |
Mjesne stranice |
Tražilice |
Ekologija |
Comenius |