« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Katarina Švarbić, mag.
Zvanje: magistra edukacije hrvatskog jezika i književnosti i magistra pedagogije
Radno vrijeme:
PON, ČET I SVAKI DRUGI PETAK: 09:00 - 15:00
e-mail adresa pedagoginje:
katarina.durinovic@skole.hr
O pedagoginji:
Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Osijeku - Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera 2010. godine.
Radi na pola satnice u OŠ Ivan Lacković Croata Kalinovac od 13. 12. 2010. godine, drugu polovicu radnog vremena radi ako pedagoginja u OŠ "Prof. Blaž Mađer" Novigrad Podravski od 19. 1. 2012. godine.
Područja interesa:
- projektna nastava: organizacija i sudjelovanje u školskim projektima
- tematski dani: koordinator rada na ostvarivanju tematskih dana
- stručno usavršavanje učitelja i sturčnih suradnika kroz školske stručne aktive i učiteljska vijeća
- suradnja s roditeljima kroz predavanja i radionice na roditeljskih sastancima i Vijećim roditelja
- preventivni i humanitarni programi: Otvoreni kišobran, STOP nasilju među djecom, NISI SAM, Jedno od pet, Škole za Afriku, Caritas
U suradnji s Obiteljskim centrom Koprivničko-križevačke županije, u 4. razredu naše škole održana je prva radionica iz ciklusa radionica pod nazivom „Stvarajmo zajedno sigurno okruženje“. Suradnja Obiteljskog centra i 4. razreda naše škole ogledat će se u četiri radionice koje će se održati od siječnja do travnja 2011. godine.
Ciklus radionica namijenjen je prevenciji nasilja od najranije dobi te ukazivanju na neprihvatljive oblike ponašanja i posljedice koje se takvim ponašanjem mogu prouzročiti. U prvoj radionici, pod nazivom „Zar je i to nasilje?!“ sudjelovale su voditeljice radionice, stručne radnice Obiteljskog centra Renata Glavica, dipl. psihologinja i Lana Birin Čubrić, dipl. pravnica. Učenicima 4. razreda naše matične škole pridružili su se i naši učenici iz 4. razreda PŠ Plavšinac i PŠ Delovi.
Voditeljice radionica s učenicima su razgovarale o raznim oblicima ponašanja, a učenici su zatim anonimno zapisivali na koji način su nekoga povrijedili. O različitim iskustvima i načinima na koje su učenici nekoga povrijedili zatim se razgovaralo, a voditeljice su pročitale i primjere koje su djeca zapisala na papiriće. Drugi dio radionice sastojao se od prepoznavanja elemenata nasilja iz šest različitih priča, koje su voditeljice pročitale učenicima podijeljenim u šest skupina. Svaka skupina je imala zadatak prepoznati je li neko ponašanje iz priče bilo nasilno te obrazložiti svoj odgovor.
Svaki razred je dobio plakat na kojem će učenici zabilježiti ponašanja koja ih povrijede, a sa svojim razrednicima učenici će na satovima razredne zajednice razgovarati o bontonu i važnosti dobrog ponašanja.